Pages

Followers

Thursday, May 5, 2011

jgn tgk belog aku.. dah rosak!

cik hanis membaiki belog tak ubah macam tikus membaiki labu.. belog aku da rosak.. hilang segala.. wat the hell???!! sedih tahap  meroyan  ble tgk belog aku yg chatek jelita mcm tuanya da rosak.. bala.. bala.. bala... sendiri cari bala.. tangan gatai.. tak reti dok diam... dok tekan itu ini.. last2 hilang segala.. yang tgl hanya wallpaper.. padan muka! stresssssssssssssss.....

relax... calm down ey.. tarik oxygen.. lepas dioxide.. yadaa.. yadaaa.. change stress!

skang aku nak start beroperasi utk deco deco belog balik......... 

sekian...













12 comments:

  1. sabar. buat perlahan2. all da best k.

    ReplyDelete
  2. hi...(^_^)...
    deco3....nt comel balik...ngeee.. (^_^)
    fighting!!!

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH boleh dapat balik semua tu..tapi amik masa sikit...dari pengalaman baru kite tahu kesalahan kita kan?

    ReplyDelete
  4. ...Aku tEtAp Aku..... : yayayaa.. aja3 fighting! muahaahaa.. tq

    ReplyDelete
  5. ~eZmALiZa~: pengelaman adalah guru yg terbek.. sokong2.. heee

    ReplyDelete
  6. xpe...wat blek..bleh punya...
    ^_^

    ReplyDelete
  7. farah: yayaya.. biar lambat asal ape eh?? hahaha

    ReplyDelete
  8. blog cik hanis still cute lah! ade pink gituww. hi². takpe, lepas ni design balik okey? ((;

    ReplyDelete